sobota, 22 grudnia 2012

Wesołych świąt !

Przyjemności w dotyku, słodkości na języku, słońca promieni, szczęścia i radości, mnóstwa miłości i spełnienia marzeń. Wesołych świąt !

Co mam zamiar zrobić w te święta? Złamać chociaż jedną parę pałeczek. Znajomi perkusiści z muzycznej się ze mnie śmieją, że do tej pory mi się to nie udało. Przepraszam bardzo, ja się nie wyżywam na zestawie w porównaniu do Was, brutale ! ;D
Plany sylwestrowe uległy zmianie. Zostaję w domu. Tak wiem, wszyscy znajomi, którzy to czytają śmieją się teraz, myśląc, że to żart. Mówię poważnie, mam zamiar spokojnie spędzić sylwestra. Mam Martini w szafie, które dostałam na rajdzie. Także kulturalnie. Nie to co w tamtym roku. Hahaha tamten sylwester jest nie do przebicia. 
Nie, ja też nie wiem co mi odbiło, więc nie pytajcie.
Piosenki, do których lubię tańczyć.
Niektóre zdj. pochodzą z http://aleksandraolesinska.blogspot.com/ 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz