czwartek, 16 czerwca 2011

; ****

Zajebisty dzień ! Inaczej określić się go nie da ! Moi kochani wagarowicze dostarczyli mi tyle rozrywki, że aż dostałam uczulenia ;p Nie no, serio, razem z Iloną całe byłyśmy w różowe krostki ! Masakra ! Uczulenie na trawę...;p I Damian usiłujący wrzucić mnie w pokrzywy, telefon w śmieciach, 'Przesunęłaś mi oczy okularami !'...Nie umiem ubrać tego wszystkiego w słowa ; ) Łąki to najlepsze miejsce na wagary. Mam tyle zdjęć, że totalnie nie wiedziałam, które tu umieścić ;p Rozdzieliłam je więc na dwie części:tutaj znajdą się te, na których jesteśmy wszyscy, a w drugim poście będą tylko zdjęcia mojej ślicznej Ilonki ^ ^Nie widziałam wczoraj zaćmienia ! Specjalnie bardzo późno wracałam z boiska, żeby widzieć i nic ! ;/Trudno, mam tylko nadzieję, że chociaż jakieś ładne zdjęcia znajdę ;p
Piosenka na dziś: Eminem- When I`m Gone.


<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz