czwartek, 14 czerwca 2012

Sun, my darling, come back.

Pogodę mamy naprawdę piękną. Aż chce się żyć.
Jak nie lubię piłki nożnej, tak mecz Polska-Rosja oglądałam z pełnym zaangażowaniem i można powiedzieć, że mi się podobało. Hah, dziwne.
Egzamin w muzycznej zaliczony, jak zwykle przy minimalnym zaangażowaniu z mojej strony. Nie skserowałam etiudy i utworu na wibrafon, a nuty zabrał profesor. Czym ja żyję...
Niektóre osoby muszą mnie mieć za debila. Gadam przy nich czasem takie głupoty, że potem sama z siebie się śmieję. Najgorsze jest to, że na opinii tych osób mi zależy i w tym właśnie leży podstawa tego problemu.
3b będę za Wami strasznie tęsknić. Zapamiętam Was wszystkich takich, jacy byliście na dzisiejszym wf hahaha. Niezapomniana lekcja ; ) Aż p. Gawęda prawie spadła z ławki że śmiechu.
8 dni do trialu w Lędzinach, a szanse na to, że pojedziemy wciąż są nikłe...
15 do końca roku szkolnego
42 do Bukowna
Nexi, nigdy więcej takich konwersacji ! ; *
Scott McKenzie- San Francisco 
Zwiastun Terenwizji
Shrek Soundtrack- Fairy Tale   Ulubiony fragment ścieżki dźwiękowej.
Zdj. z Warszawy. Takie sobie, ale są ; )







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz