poniedziałek, 6 lutego 2012

Yooo man.

Dobra zamułka.
Znowu dzisiaj rajdy wspominałam i ryczałam hahahaha. Jak dziecko.
Siedzę przy kominku i wmawiam mamie, że odpuścili nam z nauką w tym tygodniu. Dobra ściema nie jest zła ; )Mam ochotę na tak dużo rzeczy, połowy nie chce mi się robić, a drugiej nie dam rady. Oszaleję przez tą zimę...Mam dość kurtek, szalików itd. Z resztą wszyscy pewnie. Pozostaje oglądać pokazy mody na sezon lato/jesień 2012 hahahaha. Tak przy okazji, nic nie wpadło mi w oko jakoś szczególnie.
3 sprawdziany w tym tygodniu. Jakoś napiszę, zdam się na intuicję wrodzoną.
Stolico, szykuj się na mnie.
Koniec zamulania ! Nuta stawia na nogi. I przypomina zakończenie sezonu 4x4...lol.

P.S. Odpowiadając na czyjeś pytanie: Nie, nie wchodzę już na formspringa od jakiegoś miesiąca ; )

<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz