czwartek, 23 lutego 2012

I Think I Like You

Siedzę z nogami na parapecie, suszę włosy i słucham Baby Alice.
Oglądałam wczoraj 'Królewnę Śnieżkę' Disneya. Dzisiaj będę oglądać 'Śpiącą Królewnę'. Wewnętrzne, wieczne dziecko daje o sobie znać.
E. przyjeżdża, muszę trochę TWARZ ogarnąć. Wkurzył mnie wczoraj, muszę jakąś karę wymyślić.
Fuck, ferie się kończą. Nie ogarnę szkoły po powrocie, tyle mnie nie było, a do tego jeszcze ferie. Aaa z resztą fuck this shit.
Kajene-czy wg. Ciebie też ten film był nieźle pokręcony? Właśnie...'Zabiłem lustro' hahahaha. A tak wgl. mówiłam Ci kiedyś, że Cię uwielbiam, kocham i wgl.? Dawno by mnie tu nie było, gdyby nie Ty. DZIĘKUJĘ !
Kid Cudi-Memories Tak mi się przypomniało.
Baby Alice- Pina Colada Boy Hahahahahahahahahaha, brak pytań.
Hurt- Załoga G Tekst.


<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz