czwartek, 7 lipca 2011

Szczęścia część dalsza ^^

Zawsze sobie powtarzam, gdy jest beznadziejnie i nie ma zapatrywań na to, by było lepiej, że po nieszczęściu przychodzi czas na szczęście. I sprawdza się ! Wreszcie coś zaczyna iść w dobrą stronę ^^ Trzy rajdy ! Jeden w sobotę w Gliwicach, do którego już się szykujemy, następny 12 sierpnia, gdzie pewnie będziemy jako obstawa i kolejny 27 sierpnia ! Coś niesamowitego, jak los potrafi się odmienić.Byłam dziś w Bochni na basenie. Jak zwykle stwierdziłam, że uwielbiam pływać, a moim ulubionym żywiołem jest woda ;p Po prostu uwieelbiam pływać ! Spotkałam koleżankę z kółka muzycznego z podstawówki, Klemensa, który jest ratownikiem...; ) Fajnie się nam gadało, tylko cały czas chlapał mnie wodą...Głupek : ) Echh.Jutro Wiśnicz, trzeba wykorzystać pogodę. Nie lubię wystawiać na widok publiczny mojej płaskiej klatki piersiowej, no ale dobra, mam to gdzieś ;p
Sobotaaa !
Trzymajcie się ; **
Melodia na dziś: Roy Todd- Another Spring-time


<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz