środa, 14 listopada 2012

Hear my heart burst again

Czas leci mi tak szybko, że nawet nie odróżniam od siebie kolejnych dni. Marnuję je, biegając pomiędzy dwoma szkołami, a w domu zmieniając co jakiś czas książki na nuty. Właściwie to czas stał się dla mnie teraz pojęciem i zjawiskiem zupełnie innym niż dawniej. Z każdym dniem wydaje mi się, że mam go coraz mniej.
Przez to wszystko nie mam nawet czasu na jedzenie. Czuję się beznadziejnie, ciągle jestem przeziębiona i kompletnie słaba. Mama mnie cudownie pociesza, że wyglądam, jakbym za chwilę miała zejść z tego świata...Dzięki mamo.
Właściwie nic się nie zmienia, popadam tylko w to moje 'melancholijne zamyślenie' częściej niż zwykle.
Mówiłam już, że wszystko to jedno wielkie gówno?
Clayton- I'm not the guy you kill
Santaolalla- Do we lose 21 grams
Adele- Skyfall
Zdjęcia stare jak świat.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz