poniedziałek, 2 lipca 2012

'Zabiłem lustro'

Ten upał ściął mój mózg. Nie wiem czy jestem w stanie napisać coś sensownego.
Razem z Kajene topiłyśmy się dzisiaj w pokrzywach, a że ja mam uczulenie, więc skutki są nieco opłakane. Także siedzę sobie z nogami obłożonymi jakimiś śmierdzącymi maściami antyalergicznymi.
Myślałam dzisiaj o naszej kochanej 3b. Kocham Was i będę strasznie tęsknić. Byliście dla mnie dosłownie jak rodzina. No ok może nie wszyscy, nie bądźmy aż tak sentymentalni...
W piątek byłyśmy z dziewczynami chwilę na kolejce, ale nic ciekawego się nie działo i wylądowałam u kolegów. Toczyliśmy u Mateusza interesujące konwersacje o teorii Darwina, prędkości światła, sensie życia i  orłach. Geniusze.
Z soboty pamiętam tylko straszny ból głowy i to w jaki sposób schodziłam po schodach, żeby trochę mniej bolało. Istna komedia.
Wczoraj Polska zremisowała z Hiszpanią 2-2 w piłce nożnej. Taa, Fifa 2012 w wykonaniu moim i Jochymki.
'Zabiłem lustro'- jeden z ulubionych tekstów Deppa. Johnny, myślałam, że jesteś porządnym facetem, a teraz bierzesz rozwód i zostawiasz dzieci dla młodszej kochanki. Co za świat.
Kajene, wybieramy się na podbój serca Deppa?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz